Šta kad vas zamene mlađim modelom?


 

❓ Je li vas, u nekom segmentu života, već neko zamenio mlađim modelom?
💛 Nemojte mi pričati o tome da vas niko ne može zameniti, da ste svoji, da ste jaki, da ste nedodirljivi. Jer niko nije.
💛❤️ Svi smo na ovo veoma osetljivi, samo je pitanje ko ima snage da pogleda istini u oči.

Muževi ostavljaju žene i biraju mlađe partnerke, šefovi otpuštaju i biraju mlađe radnike, po ulicama se šetaju neke mlađe mame sa bebama, mini suknje biraju neke mlađe devojke, ma čak vas ni vaš bicikl ne voli kao pre...

Život vam sa svih strana poručuje da dolazi vreme da se pomirite sa tim da starite.

Dobro, jedno je ostariti, a drugo je biti ostavljen jer si ostario. Već je i prvo poteško nositi, a kombinacija je paklena..

❤️ Kombinacija traži totalni reset. Veliko pospremanje života. Rekonstrukciju.

❤️❤️ Kao i svako veliko spremanje, tako i ovo. Koliko će biti efikasno zavisi od toga kakvim resursima raspolažete. Jeste li se pripremili, koliko imate zdravlja, koliko snage, koliko nade, koliko volje, koliko još sebe i koliko ljudi oko sebe...

❤️❤️❤️ Nije lako.

Meni su Bahove kapi veoma pomogle u ovom pospremanju. 🌺 Gorse kad sam osećala beznađe, 🌺 Mustard kad sam propadala u bezdno, 🌺 Mimulus kad sam se tresla od straha zbog finansijske nebezbednosti, 🌺 Gentian kad mi je bilo teško da se pokrenem u dan, 🌺 Wild Oat kad nisam znala na koju stranu, 🌺 White Chestnut, kad je mozak hteo da eksplodira od misli, jednih te istih...

Još uvek postoje neraspremljeni ćoškovi, ali sam raskrčila dosta i život ide tokovima koje u trenutku zamene nisam ni naslućivala.


❤️
💛
❤️
Jako je važno
da ne razbacujte prilike
koje vam se ukazuju,
zato što su nekad
neke bolje bile pred vama.


❤️ Poslaće život i pomagače, ne brinite. Neke dobre vile, poput jedne Zorice, koja je uzela moju radnu knjižicu i rekla mi: 'Ja ću vas angažovati, imate prvi čas u sedmom dva', pojaviće se sigurno. Vaše je samo da ih ne odgurnete u ime toga da je nekada bilo boljih.

A ako vas misli o tome kako je bilo nekada ne ostavljaju na miru, uzmite 🌺 Honeysuckle...

❤️💛❤️ Ili potražite praktičara da vam smućka miks baš za vas. Da isplivate i budete jači nego pre. Kad već mlađi ne možete biti.

Нема коментара: