Čemu ste posvećeni skroz na skroz?


Rich people are committed to being rich. Poor people want to be rich.


While poor people have plenty of good reasons as to why getting rich might be a problem, the rich people are totally clear that they want wealth. They are fully committed to creating wealth. They give 100 percent of everything they’ve got to achieve wealth.

Pametnome dosta.

Tekst govori o bogatstvu u širem smislu isto.

Bogatstava ima raznih - izaberite koje je vama najvažnije, pa mu se posvetite. Ali imajte na umu da nije dovoljno samo ga želeti.

Ako mu se ne posvećujete, a osećate da jeste istinska želja nekog dela vaše duše, posvetite se tome da nađete snagu da se posvetite. Posvetite se tome da ućutkate one delove sebe koji vam to ne daju.

❤️💛 


Ključna reč je: 


posvetite se.


Svom zdravlju, svojoj deci, svom poslu, svojoj kući, sebi. Svojoj bašti, kući, vezenju goblena - čemu god. Samo se posvetite.

Odvojite vreme i ne odustajte.

A ako ipak, rešite da budete posvećeni mlaćenju prazne slame - niko vas u tome neće sprečiti.

Ukoliko nemate pojma čemu ili kome biste se mogli posvetiti - Wild Oat je idealan za vas. Ova bahova cvetna esencija prokopava put ka onome što je naša životna svrha. Pomaže i da dobijete uvid i da putem koraknete. Moglo bi vam se ovo putovanje dopasti vrlo.

❤️ 25. maja 2011. godine, Ilonka, moja velika drugarica, ušetala je u sobu u koju sam se zatvorila ne bi li se skrila od cunamija koji mi je vitlao životom. Donela je flašicu sa bahovim esencijama, u kojoj je bio i Wild Oat i kazala mi: Baci sve što piješ i na moju odgovornost uzimaj ovo mesec dana. Posle kako hoćeš.

❤️💛 Poslušala sam.

❤️💛💛 Već posle nedelju dana, moj je život krenuo drugim putem. Kad pogledam unazad - koja je to divna avantura bila. A liči i da se nastavlja.

Wild Oat vam pomaže da pronađete put koji je autentično vaš i na kome nije teško biti posvećen. I ono što je najvažnije - nije zaludno. Kad jednom otkrijete koji je to put samo vaš - posvećenost vodi ka pravom uspehu.

Tada radite, a ne osećate da radite. Tada vas rad ushićuje i radujete mu se i donosi rezultate kojima ste zadovoljni. A kad zapne, neka čudna sila daje snagu da mu ostanete posvećeni.

Нема коментара: