Umete li da kažete NE?

 



Umete li da kažete: 'NE'?
❤️ Iskreno, u mnogim segmentima života, dugo to nisam umela. Išla sam tamo gde me struja vukla. Srećom, nisam nadrljala više nego što jesam.
Od te navike da ne umem da kažem NE, ostale su posledice. Neki su me događaji izgrebali i ožiljci su još uvek vidni. Tu su da me podsete šta sam radila.



❤️❤️ Nije lako kazati NE. 


Vidimo to svugde oko nas.
Nepristajanje na nečije ponašanje prema nama, često uzrokuje velike promene u našem životu, a mi na promene nismo spremni.

❤️❗❤️ Tada je jako važno pronaći pomoć i opremiti se snagom i veštinama da iz situacije koja za nas nije dobra, ipak izađemo. I to da izađemo sa najmanje posledica.

Možemo videti puno primera oko nas da ljudi sede tamo gde im ne odgovara. Poneki se žale, a uglavnom i dalje ostaju tu gde jesu. Teško je smoći hrabrost, okrenuti se i zaputiti nekim novim putem.

❤️❤️ Bahove kapi su veoma nežna metoda kojom u sebi možete tu hrabrost uzgojiti. Možete se, malo po malo, osnažiti, do te mere da ćete se suoćiti sa okonostima koje smatrate nemogućim za savlađivanje. Ovo govorim iz svog iskustva i iskustva mojih klijenata.



❤️❗❤️ Što pre počnite - svaki dan vašeg života je važan. 

Repriza ne postoji. 


Javite se za konsultaciju da napravimo strategiju. Kombinacija Bahovih kapi, NLP tehnika i Porodičnog rasporeda ( Poretka ljubavi) je savršena kombinacija koja podržava promene u životu. Veoma postojano vas podržava, čak i kad se potrebne promene čine potpuno neverovatne.

❤️😊❤️ Nema lepšeg osećaja od onog, kada se, posle nekog vremena, okrenete i shvatite da ste uradili ono što vam se nekada činilo nemogućim.

❤️❗❤️ Počnite što pre. Otvorite oči, vidite gde ste i potražite pomoć. Sami nećete moći. 


Um koji je kreirao problem, ne može ga sam i rešiti.



Нема коментара: