Dozvoljavate li sebi nesavršenost?


 

Nesavršenosti? Kakve nesavršenosti? Taman posla da se o tome priča!


❤️ Malo ko će istinski hteti da razgovara o ovome, čak i kad temu sam pokrene. Želimo da nam kažu da nismo u pravu, da nemamo tu manu. Jer, nesavršenosti ne treba da postoje u očima onih koji nas vole.



❤️❤️ 

Naprotiv, itekako treba da postoje. 

Vrlo je potrebno da ljudi oko nas budu realni i da nam ukažu na stvari koje je benefitno po nas da promenimo.


❤️❤️ 

U srcima onih koji nas vole, 

naše nesavršenosti ne treba da postoje, 

to je dobitna caka. 

Ko je ima, taj je veliki srećnik.



Vaspitavana sam tako da se o nesavršenostima govorilo sa velikim prezirom. Nisam jedina, shvatiću to, na malo teži i dosta skuplji način, kroz godine rada na samopromeni.

Postoje neke moje nesavršenosti koje sam otkrila, koje smem da izgovorim na glas, a neke su još uvek u zapećku.

Jedna od njih je da sam totalni štreber. Od one 'ne gubi vreme na izlazak iz pidžame, već samo zgrabi knjigu' vrste. Od one usamljeničke, o trendovima neobaveštene vrste.

❤️ I znate šta, evo baš juče, otkrih ceo svemir istih kao ja, tu u svojoj virtuelnoj blizini.

❤️❤️ Napisala sam post na nastavničkoj mreži da mi treba pomoć oko snimanja zadataka za časove sa mojim takmičarima ( ja sam profesor fizike) i mreža se uzburkala od saveta. Isplivali štreberi iz ilegale. Puno mi srce.❤️❤️

Nesavršenosti se uočavaju i pojačavaju kad niste u pravom društvu. Kad ste u društvu onih koji vole da bleje povazdan, kao štreber se osećate kao totalni luzer. A niste.

Osećate li se neprihvaćeni jer niste isti?

❤️❤️❤️ Moja se srednja milica osećala tako sve dok se nije preselila u Nemačku. Nije bilo lako to gledati. Divno dete, a večno sama. Tamo je pronašla ljude koji razmišljaju kao ona i sa kojima se već godinama divno druži. Tek je tamo shvatila svu lepotu svoje autentičnosti. Jeste daleko, ali srce mi je puno kad je vidim kako iscvetava u divnu odraslu osobu.

❤️ Potražite pomoć da izađete iz ljušture u koju ste se skrili jer mislite da niste dovoljno dobri.

❤️ 

Baš to što skrivate, najčešće je 

vaša najveća dragocenost

Smognite snagu da se pokažete. 

Potražite pomoć da to uradite. 

Sevap je da dodate svetu svoje lepote. 

Treba mu.

Нема коментара: