Znate li ko je Ephraim Kishon (Ефраим Кишон)?




❤️🧡💚💜💛
Znate li ko je Ephraim Kishon (Ефраим Кишон)?
❤️🧡💚💜💛
Podelila jedna učiteljica noćas gornji natpis.😇
Razmišljam se kako je eto i ovo je postala situacija NEZGODI - NEUGODI.


😷
😭😷😤😷😇😷😱😷😀😷🤯
➡️U prošli utorak, pazite, jedan dan kako je objavljeno stanje škole na daljinu, našu su direktorku pritisnuli roditelji pitanjima tipa: Kad mislite da počnete?😱
➡️Sad, kad smo krenuli, napravili rasporede, kad ko kome koliko testova, lekcija, saveta..., šta mislite šta se dešava? Sad prituskaju: puno je! 😱
Deca su stalno na kompu.😱
⁉️



🚸Prvo, ne znam da li su isti roditelji u pitanju. Oni koji vole da zovu... Dobro, imaju ljudi uvek pravo da se predomisle. Isto koliko i malo da drže jezik za zubima.

🚸Drugo, a na čemu će deca biti ako ne na kompu, ovih dana. Pardon, na telefonu, jer većina telefona je i pametnija od kompa. (ne, nemojte mi ovde umetati parole o tome kako je ovo pravo vreme za introspekciju i otkrivanje ljubavi prema knjizi. Nemojte meni, čiji je i lični i profesionalni život posvećen rastu i razvoju. Ne sada!)

Koliko dece, ove mobitel generacije se ikada odvaja od telefona? I da li je ovo situacija u kojoj ih treba odvajati od jedino mogućih socijalnih kontakata sa vršnjacima, pitam se, pa neka me slisti grom na mestu zbog jeretičke misli.




🚸A nastavnici? Mi provaljujemo nove tehnologije i žalimo se da deca prepisuju testove koje im šaljemo. Pa tako čemu trud?

🧐 Aha, eto zašto im treba i komp. U jednoj ruci mobilni, drug šapuće, u drugoj komp, odgovara meni na pitanja. Pa, ako malo zakukuljim pitanje, eto dijaloga o fizici. Zar to nije ok?

🚸Meni se čini da je to bolje, nego da im misli plutaju usmerene kojekakvim sadržajima na mrežama ili igricama. O farmama i sličnim svinjarijama ne bih ovde. Hajde da računamo da ozbiljnih gejmera (čiju sudbinu instant bogaćenja možda osakaćujemo zabranama) među ovima svakako nema. Ti su već hakovali test, samo da bi se što pre vratili svojoj igri. Tako da se nismo ni o koga ogrešili.



🚸I poslednje, a nikako nevažno, a iz veoma pismeno sročenih mailova, koje su potpisali učenici, vidim da se dešava sledeće: roditelji su krenuli da se bave domaćim zadacima. 
Verujem da im odjednom to bude puno obaveza. Posebno ako odjednom idu u više razreda. Pa k'o kanda vide da su pozaboravljali gradivo😊
Pa su počeli da se bune, jer se boje za ocene😄😄😄
KOJE NE DELIMO‼️ Ni njima ni đacima.



❤️🧡💚💜💛
I na kraju da podelim sa vama jedan divan deo naše stvarnosti, zbog koje ovaj post ima gornji naslov.

Dala sam test iz fizike i dodala pitanje: 'kako ste, kako provodite vreme...'
Kaže mi jedan đak, da sa mamom svaki dan čita KIšona. I da se smeju.
Koja super ideja, zar nije?

❤️🧡💚💜💛

Eto načina i da vam ne bude ni previše ni premalo testova, ni previše ni premalo telefona! Bravo za mamu!

❤️🧡💚💜💛 Odoh ja sad po Kišona, a vi?

Нема коментара: